Contact

Veel Gestelde Vragen

  1. KAN IK BIJ JULLIE OOK EEN NIEUWE COMPUTER OF LAPTOP KOPEN?

    Jazeker, u kunt alle merken computers en laptops bij ons aanschaffen. U kunt uw wensen bespreken met één van onze medewerkers. Zij kunnen een offerte voor u uitbrengen. Natuurlijk maken wij de nieuwe computer of laptop voor u gebruiksklaar, sluiten deze aan op internet en zorgen dat uw printer e.d. weer werken. Ook kunt u ook rekenen op onze bijkomende diensten. Zo kunnen wij er ook voor zorgen dat uw gegevens (foto’s, email en documenten) op de nieuwe computer of laptop worden gezet. Ook kunnen wij de backups voor uw computer verzorgen.

  2. WAAROM ZOU IK KIEZEN VOOR COMPUTERHULP HOORN?

    Computerhulp HOORN heeft ruim 15 jaar ervaring met Windows / Apple en Linux computers, bedrade en draadloze netwerken en alles wat daar verder bij komt kijken. Computerhulp HOORN is een transparant bedrijf, wij verkopen geen verhaaltjes en proberen u ook geen dingen te verkopen die u niet nodig heeft. Bij ons weet u altijd gewoon waar u aan toe bent.

  3. IK HEB ELDERS EEN NIEUWE COMPUTER GEKOCHT, MAAR WIL MIJN GEGEVENS VAN MIJN OUDE COMPUTER OVERGEZET HEBBEN, KAN DAT?

    Jazeker, wij kunnen dat gewoon voor u realiseren, tegen het daarvoor geldende tarief, belt u ons voor het maken van een afspraak of indien u meer informatie wilt hebben. Ook als uw oude computer niet meer opstart kunnen wij vaak nog uw gegevens overzetten.

  4. ZIJN JULLIE BEREIKBAAR IN HET WEEKEND?

    Computerhulp HOORN is op zaterdag telefonisch bereikbaar van 13:00 uur tot 18:00 uur. Echter voor 13:00 uur en na 18:00 uur en op zondag kunt u altijd het antwoordapparaat inspreken. Wij proberen altijd z.s.m.terug te bellen. Emails worden in het weekend altijd binnen 12-24 uur beantwoord. Kijk voor de tarieven, werkdagen en werkuren op de desbetreffende informatiepagina’s voor particuliere ondersteuning en zakelijke ondersteuning.

  5. ALS ER EEN MONTEUR BIJ MIJ THUIS/KANTOOR KOMT, MOET IK DAN METEEN BETALEN?

    Ja, u kunt bij ons contant of via PIN betaling af rekenen, onze medewerkers hebben een mobiele pinautomaat bij zich. Op rekening betalen is helaas niet mogelijk, tenzij anders is overeengekomen. Klanten met een service contract kunnen wel op rekening betalen, in dat geval geldt er een betaaltermijn van 14 dagen. De tarieven kunt u vinden op de informatiepagina’s voor particuliere ondersteuning en zakelijke ondersteuning.

Staat uw vraag er niet bij en wilt u graag antwoord op uw vraag,neem dan contact met ons op.

contact

Contactformulier Klein
Bezig met versturen

ONS ADRES

 

Click to open a larger map

klik op de foto voor een grotere kaart

De Oude Veiling 78a, 1689AD ZWAAG
T. 0229 820 300     •   M. 06 470 83 470

OPENINGSTIJDEN
Maandag08:30 - 17:30
Dinsdag08:30 - 17:30
Woensdag08:30 - 17:30
Donderdag08:30 - 17:30
Vrijdag08:30 - 17:30
Zaterdag09:00 - 12:00

LAATSTE NIEUWS

Windows 10 krijgt mogelijk optie om diagnostische data te verwijderenWindows 10 krijgt mogelijk een optie om verzamelde diagnostische data te bekijken en te verwijderen. Dat ontdekte Windowsvolger ... >>>

ING gaat TAN-code voor bankzaken na 30 jaar uitfaserenING heeft besloten om de TAN-code voor bankzaken na 30 jaar uit te faseren. De Mobiel Bankieren App wordt de nieuwe standaard ... >>>

Intel waarschuwt gebruikers en leveranciers voor bios-updatesIntel waarschuwt systeemleveranciers, fabrikanten, cloudproviders en gebruikers om bios-updates die tegen de Spectre- en ... >>>

Delhi gaat bewakingscamera's in klaslokalen installerenScholen in de Indiase hoofdstad Delhi gaan bewakingscamera's in de klaslokalen plaatsen en zullen ouders via een app de ... >>>

Gemalto dicht kwetsbaarheden in licentiebeheersoftware SentinelSecuritybedrijf Gemalto heeft verschillende kwetsbaarheden in Sentinel gedicht, licentiebeheersoftware die binnen veel ... >>>