Wat Klanten Zeggen

PC-Hulp Hoorn heeft goede dienstverlening aan haar klanten zeer hoog in het vaandel staan. Wij werken dan ook voortdurend aan verbetering van onze dienstverlening.  Onze klanten gebruiken de woorden: betrokken, klantgericht, meedenken, samenwerking, snelheid, flexibiliteit, bereikbaar, vriendelijk en realiteitszin. Daar zijn wij blij mee! Natuurlijk gaat er ook wel eens wat mis maar dat proberen wij toch altijd op een zo goed mogelijk manier op te lossen. Wij geloven in een goede service en dat u als klant een goed advies krijgt en goed geholpen wordt. Dat geldt voor zowel reparaties als het leveren van computers en laptops.

Onze  klanten zijn het fundament van ons bedrijf. Zij zorgen voor positieve mond-tot-mond reclame, geven ons input voor het consequent leveren van (service)kwaliteit en zorgen voor nieuwe inspiratie. Onze klanttevredenheid zegt iets over in hoeverre de producten en de diensten van ons bedrijf aan de verwachtingen van u als klant voldoen.  Bent u ook tevreden en wilt u een compliment uitdelen? Of heeft u misschien een klacht? Al deze punten zien wij als een behulpzaam advies om onze dienstverlening aan te laten sluiten op uw wensen.

Wij vinden het belangrijk dat klanten tevreden zijn over onze producten en diensten. In onze dienstverlening streven we ernaar de verwachtingen te overtreffen, zodat klanten enthousiast zijn en hun ervaringen doorvertellen. Daarom willen we graag weten wat u van ons vindt. We staan open voor al uw feedback, vragen hier actief naar en gebruiken dit bij het verbeteren van onze producten en diensten. Hiermee kunnen we nog beter aan uw wensen, behoeften en verwachtingen voldoen.

Uw Feedback is belangrijk

Wij zijn blij met uw feedback en staan open voor uw suggesties. Hiermee kunnen wij onze producten en diensten steeds verder verbeteren. Ook het afgelopen jaar hebben wij mede dankzij uw feedback verschillende verbeteringen in onze producten en diensten doorgevoerd.

Wij horen graag uw bevindingen over onze dienstverlening, u kunt onderstaand formulier invullen wanneer u dit met ons wilt delen!

    DhrMevr



    feedback welke wij van onze klanten hebben ontvangen.


    Totaal: 34 KLANTENREVIEWS

     
    1. blank P. Lubbers schreef:

      Waardering: 5 sterren (uitmuntend)
      Ik had een spoedje, omdat ik vanuit Twente in Hoorn aan het werk was en mijn laptop het begaf. Rients repareerde hem direct, ik had hem binnen een uurtje terug, inclusief wat extra adviezen en uitleg. Hartstikke blij mee!

    2. blank T. Blok schreef:

      Waardering: 4 sterren (zeer goed)
      Vandaag om 11:50 uur PC gebracht met BIOS problemen en om 13:45 uur opgehaald. Werkt weer als vanouds!! Prima bedrijf. Al eerder (febr 2022) PC gebracht na crash hard disk. Merendeel bestanden door PC-hulp gered. Nieuwe hard disk geïnstalleerd, Windows 10 opnieuw geïnstalleerd en grote schoonmaak hardware componenten (was geen overbodige luxe). PC was sneller in opstarten dan voorheen. Een aanrader voor pc’s met problemen.

    3. blank H. Fransen schreef:

      Waardering: 5 sterren (uitmuntend)
      Een 11 jaar oude, heel trage, all-in-one binnen twee dagen voorzien van snelle processor, snelle ssd-schijf en uitbreiding van het werkgeheugen. Ben nu weer in het bezit van een heel snelle machine, waarmee het weer fijn werken is en dat alles voor een prima prijs.Dank voor de snelle en goede service en de persoonlijke aandacht.

    4. blank T. Hol schreef:

      Waardering: 4 sterren (zeer goed)
      Met reviews houd ik altijd enige reserve. Zo ook bij PC-Hulp Hoorn. Maar…… mijn PC was echt niet meer aan de praat te krijgen, wachtwoorden die door windows 10 gevraagd werden deden het niet meer. Ten einde raad dan toch maar zoeken op internet. PC-Hulp Hoorn gekozen op basis van reviews en presentatie. Mijn PC weggebracht in de hoop dat het zou lukken. En ja,ja hij doet het weer. Top, echt een PC hulp. Compliment voor een ieder die hulp zoekt met PC problemen kies PC-Hulp Hoorn. Nogmaals dank je wel.

    5. blank G. de Galan schreef:

      Waardering: 5 sterren (uitmuntend)
      Na een stom ongeluk met sap dat over het toetsenbord van mijn laptop was gegaan heb ik mijn laptop (die het nog wel soort van deed) laten nakijken door PC-Hulp Hoorn. Dat bleek hard nodig, want er zal nog veel vocht van binnen en allerlei toetsen op het toetsenbord deden het niet meer. Ik had mijn laptop binnen een paar uur weer terug! In die korte tijd had Rients Bootsma (die een geweldige muzieksmaak bleek te hebben) hem niet alleen perfect schoon en droog gemaakt en helemaal nagekeken (met de ventilator was ook van alles aan de hand) maar als extra service ook gecheckt op spy- en malware. En dit alles voor een meer dan redelijk bedrag. Ik ben supertevreden!

    6. blank H. Fransen schreef:

      Waardering: 5 sterren (uitmuntend)
      8/12/19 Na het plaatsen van een nieuwe harde schijf ging het thuis helemaal mis met het terugplaatsen van de backup. Terug naar PCHulp met de vraag of er nog iets te redden viel.
      Na heel veel inspanning en vele uren later had PCHulp 95% van de data weer boven water en teruggezet op de PC. De belangrijkste data zoals foto’s, administratie en documenten, allemaal terug op de pc.
      Onbetaalbaar maar toch voor een betaalbaar tarief. Geweldige service, in een vriendelijke en betrouwbare sfeer. Van mij een dikke 10!

    7. blank Fam. van Drempt schreef:

      Waardering: 5 sterren (uitmuntend)
      Wij hebben nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zo met je meeleeft wat PC problemen aangaat,binnen 2 dagen hadden wij onze PC weer in top conditie en nog nooit zo snel,wat anderen stuk hebben gemaakt kreeg Rients het weer tip top voor elkaar,wij weten nu zeker waar we terecht moeten voor problemen.een hele dikke duim voor Rients.

    8. blank S. Bakker schreef:

      Waardering: 5 sterren (uitmuntend)
      Mijn iMac heb ik ooit laten repareren door een (goed aangeschreven) bedrijf in Amsterdam. Ik was mijn computer maar liefst 3 weken kwijt voor de reparatie, maar dat was niet het ergste: Sinds de (dure) reparatie namen de problemen met de computer alleen maar toe. Toen kwam ik bij toeval in contact met Rients van PC-Hulp Hoorn. Ik was onder de indruk van zijn technische kennis van Apple producten en daarnaast gaf hij mij een betrouwbaar gevoel. Hij heeft m’n Mac uiteindelijk weer helemaal in topconditie gekregen (en gepruts van mijn vorige reparateur hersteld). Rients is zeer transparant in z’n communicatie; zo stuurde hij mij regelmatig foto’s van hetgeen hij tegenkwam tijdens de reparatie en pleegde dan overleg met me. Binnen twee dagen had ik m’n iMac weer terug en hij werkt weer geweldig! Ik had beter meteen naar PC-hulp Hoorn kunnen gaan, dan was me veel Mac-leed bespaard gebleven.

    9. blank K. Vriend schreef:

      Waardering: 5 sterren (uitmuntend)
      Topbedrijf! Heel vakkundig en meedenkend.

    10. blank J.C. Wilkes schreef:

      Waardering: 5 sterren (uitmuntend)
      Probleem met mijn iMac snel en vakkundig opgelost. Het nieuwste besturingssysteem erop gezet, binnen 1 dag klaar.
      Dit bedrijf is een Aanrader ! (met een hoofdletter)

    11. blank K. Bos schreef:

      Waardering: 4 sterren (zeer goed)
      iMac gebracht naar aanleiding van een probleem waar een andere zaak niet uit kwam. Pc hulp hoorn loste dit binnen no time op! Vriendelijk ontvangst en service! Ik weet voortaan waar ik heen moet!

    12. blank J. Reumerman schreef:

      Waardering: 5 sterren (uitmuntend)
      22 november 2017 bracht ik mijn laptop bij dit bedrijf. Er mankeerde iets aan het scherm, het flikkerde en deed gek. De meneer bij PC Hulp was zeer professioneel en heeft het probleem geweldig goed opgelost. Bovendien zei hij: Als het binnen 14 dagen weer terug komt, dan moet u weer even langs komen. Ik zei: Ik hoop van niet, maar anders kom ik terug. Echt goede reparatie !!! En ook echt goede service !!!

    13. blank R.J. Somer schreef:

      Waardering: 5 sterren (uitmuntend)
      Ben professioneel,snel en vooral vriendelijk geholpen. Toetsenbord werkte niet goed meer. Binnen een dag weer in orde.Ben heel erg tevreden en zal dit in mijn omgeving kenbaar maken.

    14. blank R. de Koning schreef:

      Waardering: 5 sterren (uitmuntend)
      In een ongedwongen sfeer en helder vertellen wat er mis is en dan ook nog zorgen dat alles weer op rolletjes loopt. Dat is wat mij aanspreekt bij PC-hulp Hoorn. Korte lijn en snelle hulp, zowel op afstand als in de werkplaats en eventueel zelfs thuis. Ideaal om, als leek, zo`n back up voor je computerspullen te hebben.

    15. blank T.Hajer schreef:

      Waardering: 5 sterren (uitmuntend)
      Van de ene op de andere dag werd mijn laptop onbestuurbaar. Vakkundige diagnose gesteld:bleek de harde schijf kapot te zijn. Binnen een dag had ik mijn laptop met een nieuwe harde schijf en behoud van alle informatie weer terug. Zeer behulpzaam en goede uitleg!

    16. blank L. Zondervan schreef:

      Waardering: 5 sterren (uitmuntend)
      Super blij en vooral tevreden over de snelle service van het repareren van mijn laptop met een defecte HD. Mijn Vaio is weer als nieuw. Echt een aanrader!!! Nogmaals bedankt!

    17. blank F. Rozenburg schreef:

      Waardering: 4 sterren (zeer goed)
      Zeer klantvriendelijk en door snelle controle direct het probleem geanalyseerd.